2013年12月13日 星期五

潤唇膏

潤唇膏其實一年365日都要用,亦可以因應唔同天氣、場合同需要換下唔同牌子黎用。無論有色定係冇色的潤唇膏都有可取之處,首先講下無色潤唇膏啦 。我有以下幾支︰



左一︰ES Super Lip Gloss
左二︰Dr. Rimpler Sun Stick SPF30
中︰Banana Boat Aloe Vera with Vitamin E SPF30
右二︰Neutrogena Lip Moistrizer SPF 15
右一︰YSL Top Secret Re-Plumping Concentrate Lip Shaper

ES Super Lip Gloss
呢支係在靚靚買的日本牌子叫 ES,上個月我試左 ES 支蘆薈爽膚水覺得幾好,剛巧有聖誕套裝賣 (潤唇膏加一支 peeling 都係二百幾蚊),就買黎試下。ES 呢支個名叫「Lip Gloss」,我只可以講係一半對一半錯。先講下質地,搽上咀係無色無香無味透明 gel 狀,感覺幾滋潤同幾持久 (最少半日),唔會飲杯水就冇左。見佢寫佢係 Lip Gloss,就諗住可以令唇妝更有光澤掛。但係我試過用黎做唇妝打底或搽上面,都唔係果回事。無論你搽咩唇膏、唇彩,無論係幾不脫色同持久都好,會同你溶哂佢。所以我只會在晚上用,或者係喜歡自然唇色的人可以試下,因為唔用任何唇膏,佢真係可以令係唇色有搽左 lip gloss 的感覺,似係玻璃咀 feel,冇香味亦冇甜味之類,亦都算幾易搽,值得試下。

Dr. Rimpler Sun Stick SPF30
呢支係我幾年前生唇瘡時在卓悅買的,佢擰出黎係好似油油地果質感,有少少軟身,成陣藥味 (我唔識珍容係邊隻藥味),而且陣藥味仲要係好難聞!搽上咀感覺都好滋潤,至於唇瘡嘛,都改善到少少既,但不能根治。可能係我懷孕時唔知缺少左 D 咩,生左 BB 就冇哂 D 唇瘡,所以我唔肯定呢支野得唔得。但係在日常情況下,我係唔會再用呢支咁難聞的潤唇膏了。

Banana Boat Aloe Vera with Vitamin E SPF30
有好多朋友推介我用呢支,話好潤好好用,見咁平就買左支黎試。包裝上寫住有蘆薈同維他命E,對呢支產品有有少少期望的。但係我唔喜歡佢太臘質,搽上咀時有少少香香甜甜咁,但一 D 都唔滑,質感都幾乾下,如果大力少少搽,咀唇有機會脫皮。搽左上咀之後滋潤度唔太覺,反而覺得有層臘封住個咀,完全唔舒服。如果在上面加唇妝,會攪到一撻撻,想搽多幾層咩,又係脫皮。所以,呢支已經冇用好耐。

Neutrogena Lip Moistrizer SPF 15
呢支係我最喜愛的潤唇膏,除左價錢平同易買之外,就係質地夠滑夠滋潤,又係有少少油潤的感覺,好易搽亦唔駛搽幾層就已經夠潤。之後再上唇妝又唔會溶左 D 唇膏出黎,係我日間必用的潤唇膏!

YSL Top Secret Re-Plumping Concentrate Lip Shaper
我真係極度喜愛呢支,未用完已經回購定,實在太太太太太正了!點正法?佢唧出黎係白色好似唇蜜咁既質地,搽上咀有種香甜 (但不人工) 的味道。易推開,就咁搽都幾令,唔搽唇膏淨搽呢支都好靚。一般我係晚上用,厚厚搽一層在咀上當唇 mask,第二朝起身個咀係冇乾紋的。YSL 的 BA 有建議我加砂糖可以做埋磨砂,但我又唔捨得,所以一直都係晚間用。之後亦試過在日間薄搽一層,之後再上唇妝,效果好貼同望上去好潤,成個唇妝都醒神哂!雖然呢支係幾貴 (好似三百蚊左右),但效果實在太好,所以我會繼續回購、回購再回購… 

今次講完無色的潤唇膏,下次講下有色潤唇膏啦。

沒有留言:

張貼留言