2013年12月5日 星期四

2013-14 冬季粉底

粉底係菲菲每天必用的化妝品,總之我要出街就必定會搽粉底。當菲菲仲後生時,主要用 Two Way Cake,因為皮膚質素好同埋夠方便,所以底妝要求唔高。

當皮膚越黎越乾,用 Two Way Cake 做底妝就會唔貼,同埋易出乾紋,所以近呢幾年,菲菲已轉用濕粉加碎粉去做底妝。雖然要花多少少時間同心機,但效果同後果都好好多!哈哈!我唔算係一個「粉底控」,但都有5支粉底液。


左一︰Shiseido Radiant Lifting Foundation SPF 15
左二︰Shu Uermura Light Bulb Foundation
左三︰Laura Mercier Moisture Supreme Foundation
左四︰Mabeline Super Mineral 24 Healthy Long Lasting Foundation SPF 25 PA+++
前排︰Shiseido True Liquid Moisture UV

我皮膚偏白,買親粉底都幾乎要買到最白的顏色。選擇顏色時,除左要注意自己膚色之外,仲要考慮質地同持久度。一般持久的粉底都會較乾,透薄的 coverage 又唔多夠,所以選粉底真係要去試清楚,唔好人話好就去買呀。以下係我對呢5支粉底液的個人評價,大家可以參考下。

Shiseido Radiant Lifting Foundation SPF 15
我係資生堂的 die hard fans,有 N 咁多樣資生堂產品,當然會用佢既粉底啦。呢支係舊年出的粉底液,賣點係有珠光效果。呢隻粉底唔可以大貪,只需要用少量就可以搽哂成塊面,珠光效果幾柔和,真係覺得有珍珠果種高貴而不浮誇的亮澤效果,適合優雅型的女孩。而且售價合理,舊年我買時好似係 $320,大家可以去專櫃度 check 下。

Shu Uermura Light Bulb Foundation
植村秀今年新品,又係用完有光感的粉底。賣點除左光感之外,就係有14種顏色可以選擇,我就選了帶粉紅的 (都有帶象牙色的,但我不太喜愛)。呢支粉底,我係睇了好多 YouTuber 分享之後買的,諗住咁多人推都應該唔錯啦,點知呢支價值 $400 的粉底,係雷品!

搽上面時效果真係好好,有光亮感亦算透薄,但可以在上妝後2小時就開始溶妝!我又唔想浪費左支粉底,就想盡辦法去解決溶妝呢個問題。最後,我終於搵到一個辦法係可以令個妝 keep 到一晚。冇錯,係一晚,唔係全日。因為日間我用咩產品同上妝方法去配合,結果都係溶妝,只有在晚上先至可以 keep 到下。上妝前唔可以搽 cream,用完精華素之後就用妝前打底霜,用佢附送的燈膽型美妝蛋印粉上面,之後用 Maquillage 的美白碎粉去定妝。我試過用 Laura Mercier 的碎粉去定妝,都唔得。呢支粉底,老實講我唔多鐘意,絕對不會回購。

Laura Mercier Moisture Supreme Foundation
我第一支 LM 粉底,係帶象牙的淺色。呢支係第一支我真心喜歡的 Ivory 粉底。以往的只會選帶粉紅的粉底,因為看上去較精神。但 LM 的顏色很適合我,Ivory 得黎唔會太土色。質地極易推,又可以 build up,在我面上唔溶妝,就算鼻位都係出少少油,印下就OK,超級大愛!所以我一口氣配埋碎粉、Two Way Cake (補妝用)、黃色 pressed powder 同埋 concealer,成為我底妝大愛!順帶一提,冇防曬的粉底係較易推,同埋影相唔會反光,只要用返有防曬的打底霜就可以了。

Mabeline Super Mineral 24 Healthy Long Lasting Foundation SPF 25 PA+++
我唯一一支開架品牌粉底,除左價錢平之外,真係幾持久。因為防曬度算高,我會在戶外活動時用呢支。一黎有 SPF 25,二黎唔駛成日補妝,係戶外活動的好拍檔。質感有少少厚,不算粉樣,但不算太自然果一種。如果眼妝清淡都冇乜問題,如果想化濃 D 的眼妝就顯得厚粉。全線顏色不論深淺都係帶象牙色的,喜愛簡單妝容的女孩不防一試。

Shiseido True Liquid Moisture UV
呢支係我最新買的,好似 $350左右。呢支質感比較滋潤但唔「立」,比較適合乾性皮膚或濕度低的日子用。我選了帶粉紅的顏色,而且都有亮澤感,個人認為配紅唇妝不錯。呢支冇 Radiant Lifting 果支咁光,想有少少光亮感的妝容可以考慮。

菲菲上濕粉時,最愛用資生堂的平頭濕粉掃。它比 Bobbi Brown 的濕粉掃更易用,可以推薄亦可以印厚,不食粉亦沒有掃痕。大家不防可以去專櫃度試下。

菲菲都有一支 Missha BB Cream,但個人不喜歡 BB Cream 的質感,所以甚少用。但點都會有一支看門口,以防萬一有日要九秒九出門時化唔切妝,都唔駛素顏示人嘛!

2 則留言:

  1. 雖然只試過很少的化妝品因為好少化妝,不過係用過的産品中,我覺得cle de peau的粉底是最好用,因為好貼好自然,唯一缺點係好貴呀!!!!仲有它的碎粉也是一流!但又是好貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好用的粉底都係好貴的。我唔捨得買咁貴的粉底,所以好勤力護膚,咁樣用中價的粉底都可以接受。 ^^

      刪除