2013年12月11日 星期三

睫毛液

睫毛液是菲菲每天必搽的眼妝產品。我的睫毛都算密,係密到冇咩位可以畫內眼線的程度,所以我特別喜歡增長效果的睫毛液。以前我都有用彩色的睫毛液,現在只愛用黑色,同埋只用防水防油的,情願花多少少時間落妝 (其實用植村秀的卸妝油,都唔駛好多功夫都落得好乾淨),都唔想 D 睫毛液溶哂落眼袋。

咁多年黎,我試過無數專櫃品牌的睫毛液,相信除左 MJ 之外,都冇乜邊隻係唔溶。我常用的只有幾支,因為睫毛液唔用會好快乾,所以唔會購入太多存貸。我唔太喜歡夾睫毛,我會在掃睫毛液時在睫毛根部輕輕向上固定一陣,再向上拉,就會造出自然捲曲的效果。以下呢幾隻係我現在常用的睫毛液。



左一︰Mabeline Rocket Volume Express
左二︰Kiss Me Long & Curl Mascara
左三︰Lash Sculpture Long Separate Mascara
左四︰Cle de peau

Mabeline Rocket Volume Express
呢支係4支中最濃密的,亦都做到根根分明的效果。刷頭係4支中最大,但都算易用,同埋用黎掃下眼睫毛都幾方便,只要來回擦幾下,再做少少拉長就可以了。Mabeline 的睫毛液都係出名濃密同持久,我都好同意呢點。同埋就算唔夾睫毛,只要用我以上提出的方法去拉睫毛,呢支做出黎的效果係最捲曲的。同時做到增量又唔會令睫毛 drop,係我日常最愛用的一支。

Kiss Me Long & Curl Mascara
呢支係4支中最最最防水防油,同埋難卸的!同埋只可以增長,少少增量都做唔到,唔多適合睫毛不夠密的女孩。呢支搽出黎質感比較硬身,感覺唔夠自然。好處就係適合戶外場合,點熱點出汗都好,流哂眼淚都好,都一定唔會溶。不過我都唔會回購呢支,太難卸了,同埋完全做唔到濃密,搽完 D 睫毛太過一支支的感覺,我不是太喜歡。

Lash Sculpture Long Separate Mascara
呢支係我用左唔知第幾支的睫毛液了,用了很多年,係必定回購之選。佢係梳型刷頭,新手可能要熟習一下先至用得好,但當你一同佢熟絡左之後,佢就會成為你的好朋友。如果配合不用手勢,係可以同時做到濃密同增長的效果,唔會溶但好易卸,你話幾 perfect 呢!但佢有唯一一個唔好處,就係唔可以乾左之後搽第二層,會整到一舊舊。所以在搽第一層時,就要確保在睫毛液未乾時搽出你想要的效果。呢支亦適合做最後一層,例如你用了另一牌子的濃密睫毛液但係唔夠長,或用了一隻可能會溶的睫毛液,就可以用呢支掃最後一層睫毛液,既可以增長,亦可以做保護,令其他睫毛液唔會溶。

Cle de peau
呢支係我買過最貴的睫毛液,用完之後係唔會回購。呢支睫毛液好似有 D 纖維咁可以令睫毛增量同增長,但比 Lash Sculpture 難卸。出黎的效果我覺得同 Lash Sculpture 差唔多,所以唔認為要花咁貴去買一支睫毛液。

我係好鐘意買化妝品,不過睫毛液係一個比較得別的 item,不會不停試新野,只要有一至兩支用得好,就會繼續回購回購又回購…



沒有留言:

張貼留言