2013年12月12日 星期四

YSL 精華粉底液及粉餅

收到 YSL 發給會員的短訊,有試用裝換,我當然不甘後人走去換啦,就係呢個 cream。



唉!我認我係購物狂冇定力,換完野之後唔即刻走仲左望右望,同埋我認我好想買呢支粉底好耐,所以唔覺意又買左粉底,仲配埋粉餅。


呢支粉底係今年新出,賣點係含有精華素 (仲係我用開果支精華素),我之前拎過 sample 試,感覺好貼同埋唔乾,好適合乾性皮膚用。而且持久度都 OK,唔多駛補妝,又唔出乾紋,真係非常喜歡呢支粉底!但係我已經有5支粉底了,再買實在太過份了。所以一直忍手冇買。點知今日去換野時,見到有客人試緊,又心思思想試下 (我明明已經試過啦,仲要走去試,擺明係送上門比錢人駛… V.V)。

之前自己試係用 Laura Mercier 碎粉定妝,效果都唔錯。今次在專櫃試,係用呢個粉餅做定妝,出黎效果比起 LM 的碎粉更透亮,終於忍唔到手,又買粉底了。

好多時我買粉底都鐘意配埋粉餅,因為補妝時唔會出現色差。其實有少少色差又唔係好覺眼既,但係我唔想補完妝個鼻同咀邊會同塊面唔同色,所以我都有幾盒粉餅,唔知幾時先至用得完。

我發誓,今個冬天唔再買粉底!

沒有留言:

張貼留言