2013年12月8日 星期日

瘋購聖誕套裝 @ Bobbi Brown

每年聖誕節,各牌子都推出聖誕套裝,有好多都係限量版,即係聖誕過後售完即止。今年,我比三大品牌的聖誕套裝吸引了,一間當然係我最愛的資生堂 (下篇再講我買左邊套),另一間就係我都幾愛用的 YSL (只係買左一盒眼影盤),最後一個就係我好少光顧的 Bobbi Brown。

以前我有用過呢個牌子的粉底,質地好就幾好,但顏色方面嘛,太 earth tone 了,搽了粉仲好似黑左咁 (我已經係買當時最淺色了!V.V)。而且我最愛買的眼影和唇膏都唔太合眼緣,所以我已有幾年冇買 Bobbi Brown 的產品了。

11月尾,各大品牌都開始攻聖誕市場,我在網上看到 Bobbi Brown 推出了好幾套限量版眼影盒都好靚,所以忍唔住去專櫃度睇下。今次出左幾套紫系眼影 (我最愛紫系眼影,很少用啡系),仲有光影粉。睇下揀下,就買左以下一堆了…



左一的係閃粉,可單用 (不過好考手勢,好細格),亦可用斜角掃一下掃哂成行,就可做比較自然的提亮效果。

最上係 Smoky Cool 眼影盒,個人極喜愛紫色,仲有支掃質地好好,所以呢盒係第一時間買的。

左二係一套眼影 (黑、銀、白) 加唇膏 (我愛紅唇妝嘛) 同埋一支迷你唇彩,點少少在唇中央或內唇位置,可做豐唇效果。呢套好 party,暫時未有機會用。

右邊最大盒係十色眼影加四色唇膏。個人較喜歡眼影部份,因顏色不算好深 (左上同左下2格除外),配紅唇妝好靚!但唇膏嘛,搽幾層都唔太出色,可能夏天會適合D。

友人戲言,菲菲咁鐘意買化妝品,Bobbi Brown 冇理由幾年都做唔到我生意,所以專登整呢堆聖誕套裝出黎,就係要我呢 D 紫系粉絲都要幫襯佢!無言…

講開眼影,我都係偏愛紫色。當然啡綠藍橙金等等我咩色都有買過用過,但最適合我個性同皮膚色調的始終係紫色。以往流行裸妝同 earth tone,我試過係完全唔適合我,個妝化完好似塊面污漕左咁。就算玩盡光影同閃粉,都係似個乞丐面上泛油,所以有好幾年我冇光顧過以裸妝同 earth tone 做主打看品牌。至於我最愛的資生堂嘛,一直都有出好靚的紫系眼影,襯埋帶粉紅調的粉底,妝容顯得特別華麗有神。

化妝要配合個人風格,好似而家流行的一字眉,我都試過了,絕對不是我杯茶。

沒有留言:

張貼留言