2013年12月6日 星期五

每晚一片 Paper Mask

當濕度低的時候,除了要換比較滋潤的護膚品之外,我仲會每晚都敷面膜。在冬季我愛用 paper mask,因為敷完仲要洗走的面膜,感覺較為爽身,對我呢 D 乾性皮膚來講唔夠勁。當然水洗的面膜都有好勁的,不過女人太多 item 要買了,樣樣都用到最 top 個荷包會乾得快過我。

每晚都敷面膜唔係人人都頂得順,唔係講要幾多錢,而係每個人的皮膚需要都唔同。護膚唔係比賽,唔可以「人有我有」,慌住會蝕底咁晚晚敷,有機會虛不受補爆哂瘡,又或者會敏感的,大家決定係唔係咁進取前,先要考慮一下自己皮膚係咩性質先呀。

晚晚敷面膜,唔一定要好富貴先至得。我有少部份面膜係屬於貴的,大部份面膜都係平價的。一黎要考慮經濟因素啦,而且強勁的且面膜都唔建議日日用,真係一星期用一次好勒,其他日子用返幾蚊一塊果 D 面膜就可以了。

早排托朋友在韓國幫我買了 UGB 的骨膠原面膜同蝸牛面膜,呢 D 比較貴的面膜 ($233/6片) 我一星期只會用一片。其餘六天,我會去莎莎 / 卓悅或韓國水貨店度買韓國面膜,最貴唔會過 $10/片,呢牌特別鐘情韓國面膜,一黎價錢好平,二黎剪裁比較適合我,三黎係而家周街都有得賣,唔駛搵丫嘛!哈哈!


今日諗住去買化妝棉,點知用開果隻賣哂,我就比旁邊的面膜吸引了。



$60/10片,雖然唔知係乜牌,但拎上手都幾「聚手」,按下包面膜感覺到係多精華果一種。於是我選了4款,每款買了一包。我仲會去搵 Innisfree 的 Royal Jelly Paper Mask,之前我有一塊贈品,一試難忘,一定要搵到佢,就可以完滿我今個冬季的面膜心願了。 

2 則留言:

  1. 你"FULL"完PAPER MASK 會唔會洗左它?我成日都驚如果唔洗左它是不是會塞毛孔 @__@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係唔會洗左去,起左張面膜之後等一陣乾少少就上其他精華素同面霜。正常係唔會阻毛孔的,因為面膜上的都係精華素,只要不含油份的就唔會塞毛孔。

      不過都要視乎你個人膚質同面膜的成份啦。

      刪除