2013年12月9日 星期一

閃爍華麗 - Maquillage 2013 聖誕套裝

資生堂今年出了幾套聖誕套裝,只有一套係化妝品,其他套裝感覺太細支好似 sample,所以就選了呢套閃令令又香噴噴的套裝。



我的攝影技術有待改進,包涵包涵!

右邊的是一盒有淡淡香氣的七色粉,呢盒七色粉有少少閃亮效果,在定妝後薄薄掃一層在面頰、額頭、鼻樑同下巴位,就可以做出一個不浮誇的光影效果。盒內附有一個軟林林的粉樸,但我沒有用。一般係用碎粉掃在盒內掃一圈,已足夠我掃哂全部位置。

,左邊係一支香水 gel 同一支珠光唇彩。支唇彩點用就唔駛多講啦,都係做下豐唇或者索性做個爆閃既咀都得。至於支香水 gel,唧出黎係好水狀的 gel,內有細細粒閃粉,可以搽在肩頸上,就會令鎖骨有淡淡閃亮的效果。氣味有少少濃,有點冬季或晚間派對 feel,當然都好視乎個人喜好啦。我都幾鐘意,不過未必會夏天用,同埋唔會搽肩頸位,只係當一般香水咁搽在耳背同脈門位。呢隻香水 gel 持久都算可以啦,半日都冇問題既,去玩時用就幾適合。

呢套產品營造一個較華麗的閃妝,並不會做到爆閃果種風格,適合比較斯文的女孩。

沒有留言:

張貼留言