2013年12月5日 星期四

近期最愛的精華素 - It's Skin Power 10 系列

菲菲很喜歡用精華素,因為我已經不再年輕,加上係乾性皮膚,所以一次過要搽幾種精華素先至夠皮,亦都唔會怕塊面太「立」。除了 Bicelle 的 B5 係每日都會用之外,有好多精華素都係輪住黎用,近期我最愛的有5支 It's Skin 的 Power 10 精華素。


唔好意思,張相影得好矇添。 ^^"

左上︰GF Effector - 高度保濕鋇水
左下︰Propolis (蜂膠) - 保濕美白
右上︰Syn Snake (毒蛇) - 抗皺去細紋
右中︰Q10 Effector - 緊緻彈力
右下︰WR Effector - 抗皺彈力修復

以上精華都係朋友介紹比菲菲的,我亦都係托朋友在韓國幫我買的。以前我只迷信近千元一支的專櫃品牌精華液,從來冇諗過唔駛一百元的精華素都可以好有效。

GF Effector - 高度保濕鋇水
先講下支 GF,佢質地比 B5 薄少少,但都算係有唔錯保濕功能。反正我一晚都會用最少3支精華,保濕只係一個打底,太厚身反而令我搽唔到其他精華,所以各位「精華控」不防試下呢支,反正只係 $78/30ml,抵到唔駛講野啦!哈哈!妝前用都 ok,絕對唔會出擦膠碎,大家可以放心日間試。

Propolis (蜂膠) - 保濕美白
蜂膠呢支算係厚身的,仲有陣陣蜂膠的香味,感覺幾舒服。雖然係厚身,但都好快吸收。蜂膠除左保濕同美白之外,仲有修復細胞的功效。當然美白方面唔好諗住搽幾日就會白,但係晚上用完之後,日間會覺得色素係均勻咗,整體都健康的美白,唔會有「晶瑩剔透」或者白到好似張紙果種感覺。支就貴少少,承惠 $98/30ml (嘩!100蚊有找都叫貴…)

Syn Snake (毒蛇) - 抗皺去細紋
呢支精華真係不可多得,$98咋!呢支冇蜂膠咁厚身,都算易吸收,我試過日間用,化妝都唔會出擦膠碎。菲菲額上有少許細紋,之前不斷用保濕精華都只係 hold 住冇再增加細紋,但只限於 hold 住,未能退去。雖然呢幾條所謂細紋只有菲菲自己見到,連我老公都唔覺有,但係我都要盡快制止住佢,唔想由細紋變成皺紋呀。就係用左呢支毒蛇之後,我 d 細紋有慢慢減退的跡象。雖然唔係用完即時冇哂,但可以慢慢淡化,已經係好好了!

Q10 Effector - 緊緻彈力
呢支都係 $78,質地都有少少厚,仲有 d 粒粒響裡面。搽上面時輕輕推下,d 粒粒就會溶,唔需要擔心。因為都算厚身,我只會晚上用,未試過日間用。用完第二朝係有緊緻的感覺。唔係好緊果一種感覺,係覺得細胞緊密咗,好有彈性好年青的感覺。

WR Effector - 抗皺彈力修復
呢支都係 $78,質地唔算好厚,不過都要用完保濕之後用會好 d。呢支精華我用黎係預防皺紋的,我唔會等到有皺紋先至用,咁就太遲了!日夜都試過用,都 ok。亦試過在 paper mask 之前用,感覺真係緊緻 d,不防可以用黎做 paper mask 打底之用。


以上咁多支精華素,我係唔會一次過搽哂上面的。一般會在晚間做完 paper mask 之後用 2 支 (毒蛇、Q10、WR 或 蜂膠隨意選),日間就會用 GF 再選 2 支 (多數係先用毒蛇之後用 WR)。一次過用太多,就算係乾性皮膚都吸收唔到咁多,不要太貪心呀!

當然我唔止得呢幾支精華素,有機會再同大家分享啦!


4 則留言:

  1. 全部都可以在香港有賣嗎?

    回覆刪除
  2. 毒蛇我仲搵緊,其他在旺角的水貨店都搵到。建議先在網上搵下店舖資料,再打去問有冇得賣,免得白行一趟。 ^^

    回覆刪除
  3. 呢個牌子雅虎團购成日有卖,上两個月我先買過幾支蛇毒,好似都係$60蚊左右,仲平過我自己係韩國買,韩國鬥市公價係1000韩币约70蚊港纸。

    回覆刪除